Meest gestelde vragen
Hoe lang is jullie garantietermijn?
In principe hanteren wij geen vaste garantietermijn, omdat wij elk defect individueel beoordelen. Zo kunnen wij u de beste service bieden, of u uw sieraad nu twee maanden of twaalf maanden geleden heeft aangeschaft. In beginsel heeft u echter zes maanden garantie op productiefouten. Wij zijn echter altijd bereid verder te kijken dan vaste termijnen om samen tot een passende oplossing te komen.
Wanneer een sieraad niet op de juiste wijze is gebruikt (ondeugdelijk gebruik) vervalt uiteraard het recht op garantie.
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Heeft u een vraag en/of opmerking? Neem dan gerust contact op! Al onze contactgegevens vindt u hieronder.
Stel uw vraag telefonisch
Graag telefonisch contact? U kunt ons bereiken op ons telefoonnummer 078 61 72 841.
Stel uw vraag via e-mail
U kunt per e-mail met ons contact opnemen via info@mostert-juweliers.nl. Op werkdagen ontvangt u gewoonlijk binnen 24 uur bericht.
Stel uw vraag via ons contactformulier
Via het onderstaande contactformulier kunt u ons een bericht sturen. U ontvangt op werkdagen gewoonlijk binnen 24 uur antwoord.
Neem contact op met een van onze winkels of kom langs!
Wilt u graag een artikel bezichtigen in een winkel of heeft u een andere winkel gerelateerde vraag? Hiervoor kunt u contact opnemen met een van onze vijf winkels. De contactgegevens van onze winkels vindt op onze pagina Winkels.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Wanneer u uw bestelling wenst te retourneren of ruilen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen u dan een retourformulier mailen. Wanneer u uw bestelling wenst te ruilen, sturen wij u ook een gratis retourlabel toe.
Wij raden u aan om uw bestelling in dezelfde verpakking terug te sturen als waarin u deze ontvangen heeft. Heeft u de verpakking niet meer? Geen probleem, kies dan voor een stevige doos of bubbelenveloppe waarin uw bestelling niet makkelijk kan rondschuiven. Plaats naast uw bestelling ook het retourformulier volledig ingevuld in de doos of enveloppe. Maak vervolgens thuis via de website van PostNL een verzendlabel aan of ga hiervoor naar een PostNL-punt bij u in de buurt. Vanaf hier kunt u uw pakket ook verzenden. Wij raden aan om op het verzendlabel niet de aanduiding “juwelier” te gebruiken.
U kunt ook altijd kosteloos retourneren of ruilen in een van onze winkels.
Zijn er verzendkosten?
Onder de 50 euro betaalt u 3,95 verzendkosten. Wanneer u een bestelling van meer dan 50 euro plaatst, zijn de verzendkosten gratis.
Waar zitten de winkels van Mostert Juweliers?
Wij hebben momenteel vijf winkels in de regio Rijnmond:
Mostert Juweliers Dordrecht
Mostert Juweliers Hellevoetsluis
Mostert Juweliers Hoogvliet
Mostert Juweliers Krimpen aan den IJssel
Mostert Juweliers Spijkenisse
U kunt hier een overzicht van alle winkels vinden.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Al onze bestellingen worden binnen 1 tot 3 (werk)dagen geleverd, met uitzondering van artikelen die wij zelf maken. Deze artikelen moeten wij “from scratch” produceren en hebben een levertijd van 5 tot 7 (werk)dagen. Of wij een artikel zelf maken, staat bij het artikel aangegeven.
Kan ik mijn bestelling volgen met een track-en-trace-code?
Ja! Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u per mail een verzendbevestiging met daarin een track-en-trace-code.
Hoe lang is jullie retourtermijn?
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen. Dit houdt in dat u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt aangeven of u deze wilt ruilen of retourneren. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om uw bestelling naar ons op te sturen.
Heeft u een verlenging nodig omdat u het sieraad bijvoorbeeld cadeau wilt geven? Neem dan van tevoren even contact op met onze klantenservice, dan kijken wij graag wat wij voor u kunnen betekenen.